Nagle ludzie zaczęli robić coś dziwnego... tak, to flash mob!
Program Dzialasz.pl
realizowany przez:
Stołeczne Centrum Edukacji Kulturalnej zaprasza na kolejną, szóstą już edycję kursu z cyklu „Sztuka naszych czasów”, zatytułowaną „Rozterki nowoczesności”. Podobnie jak w latach ubiegłych zajmować się będziemy zjawiskami i procesami, które na przestrzeni ostatnich 110 lat doprowadziły do gruntownego przeobrażenia sztuk plastycznych.
Zajęcia adresowane są do szerokiej grupy słuchaczy i słuchaczek zainteresowanych głębszym poznaniem sztuki XX wieku, a w szczególności do nauczycieli i nauczycielek, ale także do młodzieży przygotowującej się do studiów na kierunkach artystycznych – do przyszłych plastyków i plastyczek, architektów i architektek, historyków i historyczek sztuki, oraz studentów i studentek kierunków humanistycznych.
Chcemy, aby nasze zajęcia były atrakcyjne zarówno dla nowych słuchaczy i słuchaczek, jak też i dla tych, którzy uczestniczyli w poprzednich odsłonach cyklu. Część tematów będzie zupełnie nowa, a niektóre wykłady pogłębią pewne zagadnienia obecne wcześniej. Kurs obejmować będzie około 30 półtoragodzinnych spotkań. Kursanci i kursantki na zakończenie zajęć będą mogli otrzymać świadectwo ukończenia kursu.
Cena kursu: 200 PLN. Liczba miejsc ograniczona (decyduje kolejność zgłoszeń). Osoby zainteresowane uczestnictwem, prosimy o rezerwowanie miejsc drogą elektroniczną, na adres: mgryzewska@scek.pl.
Kurs rozpocznie się 7 października 2015 roku (środa). Termin i miejsce kursu: środy, godz 18.00; sala kinowa SCEK, ul Jezuicka 4.
Szczegółowy harmonogram i tematy wykładów opublikujemy po 15 września 2015r.
Kiedy już wiemy czym jest INFORMACJA ZWROTNA, dowiedzmy się o sposobach jej udzielania!
O ile nie jest stwierdzone inaczej, prawa do materiałów na stronie posiada Centrum Edukacji Obywatelskiej, a teksty są dostępne na licencji CC BY-NC-SA - Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach. Licencja nie obejmuje zdjęć, filmów i materiałów graficznych. Pewne prawa zastrzeżone na rzecz autorów poszczególnych treści.