Nagle ludzie zaczęli robić coś dziwnego... tak, to flash mob!
Program Dzialasz.pl
realizowany przez:
Lubicie czytać? Weźcie przykład z klubu czytelniczego „Moliki” ze Słupska i zorganizujcie wyjątkowe noce spotkanie pełne przygód i książek!
Dwadzieścioro ośmioro dzieci wzięło udział w Pierwszej Szkolnej Anderseniadzie zorganizowanej w nocy z 26 na 27 kwietnia 2013r. w Niepublicznej Szkole Podstawowej nr 7 w Słupsku. Spotkanie odbyło się w ramach programu CEO „Poczytaj mi, Przyjacielu”. Klub czytelniczy „Moliki” oraz biblioteka szkolna zadbały o moc wrażeń. Były śpiwory, termosy, kanapki i przede wszystkim czytanie opowieści duńskiego baśniopisarza. Wszystko z okazji rocznicy jego urodzin.
Wy także możecie zamienić swoją szkołę w miejsce akcji waszych ulubionych powieści. Pomyślcie, jaka książka mogłaby zainteresować waszych kolegów i koleżanki. Opracujcie formułę spotkania i znajdźcie sojuszników wśród nauczycieli i nauczycielek oraz pracowników i pracowniczek biblioteki szkolnej. Macie do dyspozycji całą noc! Możecie ją wypełnić nie tylko czytaniem, ale również konkursami dotyczącymi czytelnictwa albo grą z zadaniami, które trzeba będzie wykonać na terenie szkoły. Następnie przedstawcie plan spotkania dyrekcji i zacznijcie przygotowania!
Pamiętajcie o wypromowaniu waszej akcji wśród uczniów i uczennic szkoły. Skorzystajcie z instrukcji Działasza, które podpowiedzą wam, jak zachęcić innych do uczestnictwa w wydarzeniu oraz jak wykorzystać do promocji Facebooka.
Inspiracja stworzona na podstawie relacji pani Małgorzaty Żarny
Opr. Paula Langnerowicz
Zdjęcia: Niepubliczna Szkoła Podstawowa nr 7 w Słupsku
Kiedy już wiemy czym jest INFORMACJA ZWROTNA, dowiedzmy się o sposobach jej udzielania!
O ile nie jest stwierdzone inaczej, prawa do materiałów na stronie posiada Centrum Edukacji Obywatelskiej, a teksty są dostępne na licencji CC BY-NC-SA - Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach. Licencja nie obejmuje zdjęć, filmów i materiałów graficznych. Pewne prawa zastrzeżone na rzecz autorów poszczególnych treści.